18 Ağustos 2007 Cumartesi

SAYAN İLE KARADAĞLI ARASINDAKİ AŞK DEDİKODULARININ ARKASINDAN NE ÇIKTI!..


Bir süredir aşk yaşadıkları söylenen Seda Sayan ile Tamer Karadağlı'nın ilişkisi reklam çıktı. İkili 'Fedai' adlı diziye başladılar.

Bir süredir aşk yaşadıkları söylenen Seda Sayan ile Tamer Karadağlı'nın ilişkisi reklam çıktı. İkili 'Fedai' adlı diziye başladılar.
Seda Sayan ile Tamer Karadağlı'nın gizli aşk yaşadıklarına dair haberler ortalığa yayılırken meğer ikili harıl harıl bir diziye hazırlanıyormuş. Karadağlı ile aynı dizide oynamak isteyen Seda Sayan, Whıtney Houston ile Kevın Costner'in unutulmaz filmi 'Bodyguard'da karar kılmış. Filmde olduğu gibi dizide de Seda Sayan ünlü bir assolisti, Tamer Karadağlı'da ona aşık olan 'Koruma'yı canlandıracak

Gelmem gerekiyor
Dİzİnİn senaryosunu ise Meral Aksoy hazırlıyor. Dizi için özel kıyafetler hazırlatan Seda Sayan yakın çevresine, 'Yıllardır hep sabah programı yapıyorum, ekranlara oyuncu olarak da gelmem gerekiyor. Üstelik bu kez çok beğendiğim bir oyuncuyla oynayacağım' diyormuş.Tamer Karadağlı ise bu dizi uğruna 'Doktorlar' dizisinde 'Ünlü estetik cerrahı' oynamaktan son anda vazgeçmiş.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Yaa guzel bi dizi diye basladik ama, seda hanima soyleyin sabah programinda, zirt-pirt dizinin reklamini yapmasin, insani sogutuyoo gercekten!!!!
Bir urunun ne kadar cok reklami varsa, o kadar suphe uyandirir!
Tuketici psikolojisidir!
Umarim dikkate alirsiniz.

şermin dedi ki...

sevgili tamer karadağlı,
size FEDAİ gibi bir dizide oynamayı hiç yakıştıramadım. sizin yeriniz kopya olamayan kaliteli diziler.

filizim dedi ki...

fedayi dizisini seyrettim fakat sedanin kendi sesi kullanilmadigi icin uzuldum ben onun kendi sesini duymak isterdim onun icinde seyretmicem bundan sonra onun dobraligi kalmamis bence bu durumda.